"Bazıları asla delirip kendini kaybetmez. Kimbilir, bu insanların ne korkunç hayatları vardır!" C.Bukowski

28 Eylül 2008 Pazar

////the gulag orkestar

kulagımda ipod sahılde oturdum bos bos denıze ve adalara baktım durdum hava kararmıs artık sıkıldım dıye dusunuyorum yine bunu bile dusunmektende sıkıldım orası ayrı ...bu havada etrafta bir tek ben varım zaten delilik buna dıyolar dediler ...aslında sıgara ıcmem ama agzımda bitane black var derin derin cekiyorum karanfiller cıtırdıyo..kardesımı beklıyorum gelsın artık özledim cok..diyolarki artık dibine vurdun olum bi hayat sec ve onu yasa ama cok zor ben ne zmn bole oldum hatırlamıyorum acaba "p." ile yatınca mı yoksa onla zaten tanısmadan mı vurmustum dıbe ...acaba nasıl tekrar ayaga kalkarım zevk almaya baslarım hayattan hıc bır fıkrım yok..aslında mutlu olmam lazım farkındayım yaptıgım nankorluk ama ne bilim olmayınca olmuyor işte .bir duzen lazım ama nasıl..bırını mı bulsam ne yapsam ...

27 Eylül 2008 Cumartesi

24 Eylül 2008 Çarşamba

ps

delirttiler yine beni dün gece bi playstation(artık ps yazcam)oynayalım dedık oturduk keyıfler yerınde basladık pes oynamaya ulan nerden cıktıgını anlamadım bı anda kızlar geldı bu ne nasıl oynanıyodan baslayan sorular ılerledıkce bel altı vurmaya antisosyal cumlelerıne kadar ılerledi..yetmedi b. nin kız arkadası boynuna sarılıp opup koklamayla cocugun konsantrasyonun icine edip en sonunda sen benle ılgılenmıyosun ben eve donım ozmn diyerek ten son noktayı koydu..
kardesim anlatamıyomuyuz yoksa bılerek mı anlamıyolar onu da anlamadım..ps oynamak bır rahtlama bır desarj bıcımı erkeklerde ps oynarken hayattan tamamen soyutlanıp dertlerınızı unutup sadece oynadıgınız oyunla ılgılenı yosunuz ve arkadasınızla bırlıkte ınanılmaz guzel zamn gecırıyosunuz ..zaten galıba sorunda bu kızlar bu vaktın ıcınde kendılerıne yer bulamayınca sızı bundan sogutma yoluna gıtmeye calısıyolar halbuki bence kızlarında mutlaka oynaması gereken bir sey ps.yani benım en buyuk isteklerimden bi tanesi olmus durumda bi kız arkadasım olursa ykn zmn içinde ps mutlaka oynamalı gercekten.ama kızlar ps lafını duyunca hemen ters tavırlar ortaya cıkıyo yanı buyuzden camilla ve mimi wonkayı takdır ediyorum daha belki oynayanlarda vardır ama onlar gözume carpanlar devam edin kızlar durmayın cok sey kazanırsınız ps oynamala ps kulturunuzun olmasıyla
not:resimdeki kızdan her eve lazım dedi b. belirtmek istedim...

21 Eylül 2008 Pazar

.^^^#+[[-istemek-]]+#^^^.



walla ne bilim istemekle oluyomu bilmiyorum ama benim de bu aralar bir sabit sevgili istegim var ama şölee cılgın bir kız istiyorum...şöle bi yer olsa da kızlar istegi erkekleri,,erkekler istedikleri kızları secip beyenip cıkmaya baslasalar hiç fena olmaz..




ben nasıl birini arıyorum dıye biraz yazım belki bir goren bir bilen vardır da yardımcı olur!!!




hımm nerden baslasam şöle fırlama biri olsun kırmızı veya kızıl saclı olabilir(sart degil tabii) mesala gezmeyi eglenmeyi sevsin taksimci olsun ama abartıda olmasın (artık sosyetecılerden gına geldi)..bi cuma aksamı ne yapsak dıye dusunurken kalksın askım gel atlayıp dolmusa taksıme gıdelım 2-3 bardak içip kafalar guzel dolasırız desin(fanteziye bak!!) böle ufak seylerle mutlu olabilsin (tabi kaldıysa ufak seylerle mutlu olabilen kızlar) hayatı kendisi ve sevdigi için yasasın baska kızların dusuncesı skinde olmasın ve madem istek yapıyorum bide güzel olsun :)))




eger goren duyan tanıyan bilen olursa blogdan bana ulassın hediye olarak gold membership veriyorummmmmmm........................


yağmur


ulan kabul havalar bozsun istemedim degil sıcaktan bunalıp ama bu sokakta bıle yurutmeyen yagmurda biraz rahatsız etmedi degil..şimdi yine basladı hani baslamasa bi caddeye inip bi kahve alıp yuruyerek içme planım vardı(ufuruktene slm) ama yagmur iptale zorluyo simdilik...


resmi olarak jübilemi yaptım ,herkese haber verdim en fazla 2 hafta sonu daha milletle kaynasıp gece cıkabılırım sonrasında ben istesem bile sac ve sakal yüzünden mekanların kapısındaki görevliler izin vermez,,nerden mi biliyorum daha öncede başıma geldi çunku..artık sapka bere kapişon!! lu kıyafetlerın sezonunuda acmıs oluyorum boylece...


19 Eylül 2008 Cuma

roxy


yazamadım,yazamıyorum nedendir anlayamadım...

(sag alttakı adamıda meşhur ettim)

bıkkınlık


pazar aksamı jubilemi yapim diyorum bu aksam roxy 'e gidicem yarında bulurum artık bısey... bugun bıde yrn sonra pazara bırakıyorum karı kız eglence hayatını losttaki jack gibi salıcam sacı bası artık (resimi jack i bilmeyen icin koyım dedim)..yıne donemsel sıkkınlık depresyon moduna girdim ..yeter diyorum walla onunla ugras bununla ugras sıkıldım...

16 Eylül 2008 Salı

kiteboard


walla daha cok yenı sayılabılecek bır spor baslaması biraz pahalı egitimi de ilk baslarda biraz yoruyo ama sonuc gercekten degiyor herkese tavsiye ederim özellikle kızlara ben 2 kız arkadasımla basladım onlarda cok mutlu.yaparken aldıgınız zevk gercekten baska hic bır sporla karsılastırılamaz ..resmen ucuyosunuz bazen ruzgar ıyıyse hıc abartısız denızden 20 metre yukarı havalanıyosunuz resmen ucuyosunuz yanı ve ınıs kısmı resmen suzulerek oluyo hic bir tehlikeside yok.. bu gaz bana yetmez dahada dersenız youtube a girin kiteboard yazın ve izleyin , 2 gune kalmaz yanım da olursunuz....







going on...........................





sadece dinle politikasıyla tek cd ye bir tek şarkı modunda cekilmis olarak bana verildi gercekten bayıldım Gnarls Barkley de going on ... herkesin muzik zevki baskadır ama tavsıye edeerim dun arabanın cd calarında bu sarkı calarken kilyosa vardık ve biraz ipod yardımıylada kite board yaparken dinlemeye devam dedik gercekten gaza gelmek için birebir...

14 Eylül 2008 Pazar

cuma aksamı biraz caddede sacmalamadan sonra 11 gibi ortakoye anjelique 'E gittim ordada bir saat takıldık tan sonra telefonla gelen ısrarlara dayanamayıp taksime gittik hafif bi atıstırmadan sonra son 2 haftadır oldugu gibi asmalımescite otto ya gittik.yine herzamnki gibi izdiham durumu söz konusuydu milletinde tatilden dönmesi ile tanıdık katsayı tavan yapmıstı...herkes bir yurtdısı tutturmus gidiyo okuldan 2-3 arkadasımla karssılastım onlarda 2 si amerikaya lisans programına 1 i mastera ingiltereye gidiyo ,biraz cnm istedi bende kopup gitsem şöle diyorum 1-2 sene sonra istersem donerim hala karar veremedim aslında ocak'a kadar zamnım var kara vermek için ama kendimde o güveni hala bulamadım ,aslında gitmek de istiyorum ama git yeni bir hayat kur yeni insanlarla tanıs tekrar cevre yap hiç ugrasamam gibi geliyor biraz faazla üsengecim ...saat 4 e geliyodu dolmusa atladık donmek için arka dörtlu bize ayıttı tam önumuze bir çift oturdu ,olmaz böle bi çift tam taksimciler ama bu kadar mı yakısır iki insan bir birine biz kıza aşık olduk bizim kızlarda oğlana bayıldılar nediiyim allah ayırmasın gözüm kaldı yani hafiften...zaten bu aralar o tarz bırıını arıyorum ama ne yzık kı arıyıncada cıkmıyo karsına ,bıraz sıkıldım bu piç hayat tarzında tama guzelde şu kız biri çiksa karsıma gercekten 1 saniye dusunmem...............

cumartesı yanı dun baaya basım agrıdı yıne "m.." diyo ki olum sen bı doktara gıtsen artık...walla tahminim ce 55 i zor gorurum zaten ben genetık kalp garantı cıkacak sonuc cok yasamam zaten ailem öldugumu gormesın benim için bi sakınca yok ...


aksama gelirsek attım kendimi dısarı "m" le beraber fenerbahceye gittik önce fener macı ardından gs macı saat 12 gibi kalktık "m" dedi ben eve kacar yengen bekler eywallah cektik ben ordan bir iki telefon bide baktım caddedeki nispet deyım ilk defa gittim beyendım karsıya gecmeye gerek yok aynı karsıdakı nıspet ortamı olmus.bora öztoprak cikiyodu yanında kaan vardı, ben borayı severım guzel eglendırır zaten 5-6 oluyo programına gidisim hala aynı cosku..ekip de baya iyidi onun da etkisi var ,millet zom surekli benım adımi bagırarak tezaürat yapıyolar bi anda mikrofondan da bora demez mi "hebelehübele " sen bunları burdan diskoya götur tam reklam olduk ha iyi oldu arka masadakı 3 kızla sohbet baslata bıldım boylece ama gecenın sonu ben uctugum için yine sadece elde adları var ne bi soyad ne bir telefon...


şimdi yine basım agrıyo eger kendimi toplarsam bi caddeye inip kahve icecem inş.

11 Eylül 2008 Perşembe

...özgürlük...

darbe bitti asker yola koyuldu ben su andan ıtıbaren özgurlugun tadını cıkarmak için kopuyorum...herkesse haber saldım blogculardan da katılmak isteyen olursa beklerim...
gezme ,tozma ,eglenme hepsi bu aksam itibariyle baslıyo şimdiden pazara kadarki program tamam bebekten ortakoye ordan taksime sonrasında tekrardan caddeye inanılmaz yogun,önümüzdeki hafta içinde yazın son anları için kilyosa kite board yapmaya,insan çalışmayınca böle bosluktan sapıtıyo işte !!! daha yazmak istegim cok sey var ama "kızlar bekilyo" ben kaçar..

10 Eylül 2008 Çarşamba

az kaldı...3.2.1.0

walla bir suredir askeri darbe altında yasıyodum her ne kadar yazılarda hic bahsetmemiş olsamda bunalıma az kalmişti ve bugun gelen bir haber le asker yarın bu saatler darbeye son verecegını acıkladı su an ki hislerimi tercume etmem cok zor gercekten gormenız lazım ama yinede cok sevinmemeye calısıyorum cunku soz konusu olan asker olunca herhan vazgecebilir ve darbe devam edebilir şimdilik sadece bekliyorum hadi hayırlısı....yarıın aksam bı sorun cıkmaz sa eger bende petunya-egzotica(candies) gibi kendimi yollara vurucam bakalım banada şans gülücek mi !!!

9 Eylül 2008 Salı

biraz para





şimdi massive attack arkasından lenny kravitz hayat ne guzeldı sonra ortam yaratamıyınca global gattering yalan oldu tabii bide satıs yedık kaldık ortada... sıra geldi r.e.m 'e cok mu bılırım yoo ama severım bıldıgım kadarı yeter bana.. kurucesme de kafa guzel konser izlemek gayet guzel oluyo ama bu sefer butceyı ayarlamak bıraz zor olucak bir iki yerden davetiye yokluyorum ama bakalım ne olucak.giden varsa haber versin eger ben adam bulamasam yanına kaynarım ,hos adam bulursam grupca kaynasırız o ayrı konserde kalabalık oldukca eglenmenın dozası daha da artıyo...galiba biraz erken yazdım ama etrafta reklamlar donmeye baslıyınca panik oldum bilet biter falan diye hani kararsızım bittigini duyarsam cnm sıkılır ama bitmese gitmesemde belki sorun olmaz bencillik hat safada yanii...

8 Eylül 2008 Pazartesi

bekle işin ne

yaklasık 4 saat bunun 2 saati kızıltoprakta 2 saati caddebostan migrosun önunde arabada arkadasımı beklıyerek gecırdım onceden bı soz vermıstım onun eziyetini cektim,şimdi basım catlıyo bu sıcakta arabada 4 saat ınsanı gercekten zoruyo klimayı da bır acıp bır kapamam da etkili olmus olabılır tabii.
en azından tek tesellım caddebostantakı bekleme faslında gözüm gönlum acıldı :)) kızlar saolsun gercekten.. ben yakısan kızın orasını burasını acması taraftarıyım bu sapıklık olarak algılanmasın kesınlıkle allah boyle bı guzellık verdıyse bence bunun butun kullarıyla paylasılması lazım :)) ben bole kızları gorunce yaptıgım yorum masallah masallah demek oluyo :P
walla bi okıza bak bı bu kıza bak o kısım bıraz hızlı gectı zaten oda olmasa pelte ayrılmıstım.

şimdi evde sortumu gıydım oturdum biraz dizi izliyim diyorum hazır cnbc-e yeni sezona girdi faydanalım bari ,bu ara bilgisayardaki arsivimde azalma var yenı bolumler gelene kaadar tvden devam dıyorum.bayılıyorummm...

7 Eylül 2008 Pazar


valla canınız cekmesın ama bıraz once cadde starbuckstaydım ankaradan bı arkadasım gelmis bıraz oturduk lafladık guzel bi chai tea latte ictim (ufurukten prensese slmlar buda ıyı oluyo kısın yerını tutmaz ama)baya rahatladım piyasa ,muhabbet derken guzel vakit gecti..

biraz uç nokta

bu son bir aydır takıldıgım kız grubu biraz ortamı zorlamaya basladı dese yeridir bu 5 kişilik grupta taniştıgımız da ilk basta herkes bakireydi ama zamn ilerledikce sayı su an 2 ye dustu..ve isin enteresan yanı resmen deneme yanılma yontemıyle dogruyu ögreniyo olmam.grup cok large anlıycanız hala ilk gunku gibi eglenceli bir arkadaslık söz konusu ama bu samimiyetsizlik benı bıraz kızdırdı..kardesım basta gercegı soylemıyosunuz sonra sırayla yatıyosunuz eee ozmn bastan ne dusundunuz bu kızlar gercek ten adamı yorar..

simdi acık soylııyım 2 gundur bunları arıyıp aramama arasındayım iki ucu b.klu deyynek bi tarafta sonsuz orgazm bi tarafta rahatlık dayanmak cok zoor..

...taksim...

anıden cıkınca yazamadım bır anda geldıler kapıdan aldılar huop nere dedım taksım dedıler ıkı gundur cıkamadım taksımden dısarı haa mutluyum o ayrı severım taksımı istiklalde cadde uzerınde yenı bı house cafe acılmıs(tavsiye ederim ben bayıldım) ona gıttık 10 kişilik bır gruptuk baya guzeldı dıye bılırım masada konusulan konular baya komıktı gül gül öldük desem yeridir.bu haftasonu pek mi mütevazi gecti yine saat 2 de evdeydim herhalde ramazanında etkisi var üstümüzde.

6 Eylül 2008 Cumartesi

savaş

yani iki saatlik psikolojik savas verdim...babamı cok severım ama yan yanayken hiç anlasamayız kesin kavgayla sonuclanır konusmalarımız ,kişilik olarak o na cektıgım ıcın iki keci misali surekli kavga modundayız.şimdi ne guzel dısarı cıktı bende kendı ısıme bakarım derken bır telefon kalk gel al bızı hadı hayırlısı dedım kalktım gıttım ama nerde yanındakı arkadasını gorur gormez (ikiksi bırlıkte tam bır korler sagırlar bırbırını agırlar vakası)sıctıgımın farkına vardım ama yapacak bısey yoktu.geldıler arabaya bındıler ve gercekten beni yiyip bitirdiler tam iki saatlik surenın sonunda eminim ki hayatımın sonundan rahat bi 2 yıl gitti ulan zaten cok yasamıycam biliyorum bide böleee hiç olmuyyoo be.
dun aksamdan bi foto koyalım barı dedıler kıramadım kerataları

nasıl yaniii

anlamadım gitti evden dısarı cıkınca bıde ne görim barzonun tekı saatın gec olmasın dan dolayı bu saatte burdan kimse cıkmaz felsefesiyle arabamın önunu kapatmıs bu sinir bozucu durumla yuzlestıkten sonra arkadası arayıp olayı anlattım ,, adam zevten dort köse oldu meger se onlar da bu aksam zom olmayı planlıyolarmıs ve arabayı kım kullanacak tartısması ıcın delermıs ben de istemeye istemeye gönullu kısı olmus bulundum...benden once karsıya gectıklerı ıcın bırde dolmusla karsıya gecmek zorunda kaldım orası ayrı bır konu..madem ben kullanacam gelin ulnan benı alın taksımden dedım ve bır anda butun gecenın akısını degıstırmısım sonra fark ettık.

saat 00.00 da tam akm nın onunde bulustuk bırden kızlardan bırı bi ottoya mı baksak dedı ve suru psikolojısıyle dıyer kızlar hadi hadi lütfen tarzındakı naralarıyla ona destek cıkınca yapacak pek bısey kalmadı (buarada bızım kılerın morraller sıfır hıc ıstemıyolardı cunku taksımde takılmak) ben olacakların farkındayım tabii daha bu gune kadar otto ya gıdıp de soyle bı bakıp cıktıgım olmadı cunku cogunluk tanıdık ve bi goren yanından gıdınce bozuluyo boylece butun aksam orda gecmıs oluyo ..dunde farlı olmadı tabii girdik ve cıkamadık tek guzel yanı kızlar baya eglendı onlar eglenince ben de eglendım ,bızımklıler ayak uydurmaya calıstılar ama agar abıler ortamı pek beyenmedi.

saat 02.30 gibi ordan cıktık benımkıler moralsız oldugundan eve gıtmek istediler bende kızlara sordum onlarda tamam dedi.(genlik yaslanıyomu yoksa ramazandanmı kaynaklanıyo anlamadım ama) .bu kadar erken eve nezamn dır gitmiyodum kendime baya sasırdım..yaklasık yarım saat suren serviscilikten sonra eve ulastım ve murphy guzzelıklerınden bırını gorup (önumu kapayan adam gitmişti) söve söve eve cıkıp kendimi kapadım....

5 Eylül 2008 Cuma

bilinmez

şimdi hazzılanmak falan geerek ama ne bılım heerhalde erkek olmamdan kaynaklanan rahatlıkla bı gomlek gıyerım bır kot ,,yeter de artar rahatlıgı var ustumde yaklasık1,5 saattır kızlar sırayla arıyorlar ne ypcz nereye gıdeecez ona gor gıyıneceklermıs anlamadım gıttı dıyoorum kı kızım gıy bır sort solee kısasından bıde gomlek tamadır hem kendı cinslerin hemde karşı cinsin dıkkatı uzerınde...3 unede aynı yorumu yaptım bakalım ne kadar dınlenen bırıymısım 1 saat sonra gorucez tabı 3 de dınledıyse sorun olacak ama zannetmıyorum artık bı ortakoy semalarına gıdıp gezme vaktı geldı...

bu arada hanı plan yapmıs olmasam evde kalacak olsam herkesın kesın ısı vardır ,bugun plan yaptık ya telefon durmuyo baba aksam ne yapıyoz dıye ulan bu MURPHY le bı anlasamadık gıttı nereye kadar bu ınat bılemıyorum ama daha yolda da sıkıstırı bu murphy ortakoyde ben gıdınce kesın trafık olurrr...

pek legal

bu aralar boston legaletakmıs durumdayım 3 . sezonu ızlemeye koyuldum gercekten inanılmaz bır dızı her bolumde yerler yatıyorum gulmekten su alan shore adamım sapık desen kralı bı okadar da zekı bayılıyom pzvnke her bolumun sonundakı vıskı puro sectıon ları da ınsanın canının cekmesıne neden olmuyo degıl yanıı

hade bakalım

saldır saldır psikolojisi icindeki arkadasımla bırlıkte kısa bır cadde gezısı yapmak ıcın bırazdan yollara dusecez hadı hayırlısı bakalım nasıl gıdecek ..

ulan yıne cıkamadım

yıne oturuyorum lan bıde ne gorum kucuk emrah buyumus sımdı de helikopter almiş ulan ben anlamıyorum bu ısi artık bı iş bulup calısmak lazım galıba 3 senelık yatıs ve parasızlık bu emrah haberıyle canıma tak ettı.....sımdı su kızları arasam ama onlarda bı sardımı tam sarıyo be kardesım kurtulmak zor oluyo ama cokta sıkıldım ne yapsam arasam mı acaba....sımdı bızımkılerı teker teker yazamam ısımlerını olay cıkarıyo lar sonra kac kısı gezdıgımızı takım yazısınınyanında kı rakamla anlayabılırısınız dun kanyondayız takım3 le kalabalık gıbıyız ynı sımdı bu kızlar geldı karsımıza oturdu ulan selam versem mı vermesem mı bılemedım bı yandan da acayıp bı baskı var konussana lan hadı olum amma hıyarsın tarzın yandan hıc bıtmeyen destek!!! durmadan devam edıyo en sonunda ısrarlara dayanamayıp selam verdım kalktılar bızm masaya geldıler ıyıdır guzeldır bır sohbet donup gıttı uzun sure.. herkes mutlu kızlar mutlu bızımkılerın zaten dıbı dusmus durumda ...hadı yıne ballılar hafta sonunu kurtardılar ya bugun ya yrn bırlıkte gece cıkacaz hadı hayırlısı